Šeit jūs atradīsiet vispopulārākos no mums uzdodamajiem jautājumiem. Ja tomēr neatradīsiet atbildi uz savu jautajumu, lūdzu, sazinieties ar mums. Mēs palīdzēsim.

 

Cik ilgi tiek ražoti izstrādājumi?

Parasti pasūtītie izstrādājumi tiek izgatavoti 5-10 dienu laikā, pēc maksājuma saņemšanas. Ja tas ir individuāls pasūtījums, ražošana var ilgt ilgāk – 7-10 darba dienas. Ja jums ir nepieciešams preci saņemt ātrāk sazinieties ar mums pa norādītajiem kontaktiem. Mēs esam elastīgi un, ja nepieciešams, iztrādajumu varam veidot 1 d.d. laikā.

 

Preču saņemšana, sūtīšana, cenas?

Mūsu darba laiks: darba dienās, no 9:00 līdz 18:00.

Preces sūtām caur Omniva pakomātiem un kurjeriem visās Igaunijas, Latvijas, Lietuvas pilsētās. Piegādes maksa no EUR 2 (atkarībā no produkta svara un lieluma). Preču sūtīšana uz citām Eiropas valstīm maksā no 7 eiro.

 

Kādas ir iespējamās apmaksas iespējas?

Interneta veikalā, pārskaitot uz bankas kontu.
Luminor bankas kontā (Luminor bankas kontā neaizmirstiet norādīt pasūtījuma numuru).

Mūsu rekvizīti:
Sistemis, UAB
in / k 303003620
PVN LT100007986218
Raudondvario pl. 76-2A, 201 kab., Kauņa
Luminor Bank
A / S LT30 4010 0510 0420 7813

 

Vai es varu atgriezt preces?

Jā, jums ir tiesības atgriezt preces, kas iegādātas mūsu e-veikalā. Preču atgriešana tiek veikta saskaņā ar Lietuvas Republikas saimniecības ministra 2001. gada. 29. jūnija Lēmumu Nr 217 “Preču atgriešanas un apmaiņas apstiprinašana”. Nauda par atgrieztajam precēm visos gadījumos tiek atgriezta tikai uz maksātāja bankas kontu. Vēloties atgriezt preci (-es) Pircējs var to izdarīt 14 (četrpatsmit ) darba dienu laikā nuo to piegādes pircējam, informējot Pardevēju pa e.pastu un aizpildot speciālo preču atgriešanas aktu, norādot tajā atgriežamās preces nosaukumu, pasūtījuma nummuru un atgriešanas iemeslu. Preces, kuras tika veidotas pēc individuālā pasūtījuma vai tika personalizētas saskaņā ar klienta prasībām, nav atgriežamas. Izņēmuma gadījums ir preces brāķis.
Klients atgriežot preci to sūta ar reģistrēto sūtījumu vai ar izvēlētās kurjeru kompānijas starpniecību.
Preces atgriežanas vai apmaiņas gadījuma pasta vai kurjeru pakalpojumus apmaksā pircējs.
Atgriežamai precei ir jābūt oriģinālajā, nebojāta iepakojumā, neilietotai un nebojātai, tajā pašā komplektācijā, kādā Pircējs to ir saņēmis, kā arī prece nevar būt zaudējusi savu izskatu (noplēstas uzlīmes, aizsarglēves un tml.).

 

Vēlos individuālo iztrādājumu, vai mēs tādus ražojam?

Jā, galvenokārt visvairāk mēs ražojam iztrādājumus pēc individuālajiem pasūtījumiem. Ja jums ir ideja, sazinieties ar mums pa norādītiem kontaktiem (konsultācijas un atbalsts tiek sniegts angļu valodā).

 

Vai ir pieejami tikai norādītie izmēri, krāsas un materiāli?

Mēs esam elastīgi attiecībā uz krāsām, materiāliem un izmēriem. Ja neesat atradis vēlamo krāsu vai izmēru vai vēlaties, lai produkts tiek veidots no cita materiāla – sazinieties ar mums, mēs izgatavosim preci ar Jūsu izvēlēto izmēru vai krāsu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka cena var mainīties atkarībā no izvēlētā izmēra vai krāsas (konsultācijas un atbalsts tiek sniegts angļu valodā).

EnglishEstoniaLithuania